Linscriptum herhaalnummer stopt!
Per 1 juli 2020 wordt er geen herhaalnummer meer op het etiket van apotheek De Linie geprint. Dit is gedaan omdat wij als huisartsen niet de juiste gegevens teruggekoppeld kregen in ons systeem. Niet al uw recepten, voorgeschreven medicatie komen juist in uw dossier te staan. Hierdoor kunnen er fouten gemaakt worden. Daarom is er in Doesburg e.o. besloten om te stoppen met Linscriptum en verder te gaan met ‘uw zorg online’
U kunt nog gebruik maken van het herhaalnummer zolang dit op het etiket vermeld is.
Staat er geen herhaalnummer meer op uw etiket, maak dan een account/app aan bij uw huisartspraktijk: beinum.uwzorgonline.nl. U kunt vanuit het account of de app de herhaalrecepten aanvragen.
Alternatief: u kunt het doosje in de brievenbus doen van de huisartspraktijk of bellen met de praktijk, waarbij u kiest voor optie 2 om medicatie te herhalen.
!! LET OP: u ontvangt van de apotheek een sms of email bericht wanneer de medicatie voor u klaar ligt. Houdt u rekening dat het minimaal 2 werkdagen duurt voor u bericht ontvangt.